Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 2: Trainen (26-06-2011)

Dag 2 is aangebroken. Vanochtend om 8 uur ging ik me bed uit en 5 minuten later stond ik al in de gang op weg naar de eetzaal. Daar hebben we heerlijk gegeten (broodjes met kaas en diverse vleeswaren). Na een stevige ochtendmaaltijd ging ik snel mijn trainingskleding aan doen. En ik stapte meteen de bus in die het hele team naar het trainingsveld bracht. De training ging best lekker vond ik. Eenmaal toen de training was afgelopen gingen we met het hele team weer terug naar onze hotel, waar we snel gingen douchen en uiteraard onze middaglunch klaar stond. Na de lunch ging ik naar de supermarkt waar ik diverse dingen kocht. Eenmaal terug in het hotel ging ik naar me kamer om te rusten. Na de rust kwam de 2de training van de dag Om ongeveer 3 uur stond ik klaar om de bus in te stappen. Ook die training ging lekker. Vervolgens ging het hele team met de bus naar het hotel, maar alleen Nino en ik zijn te voet terug gelopen naar het hotel. Waar ik heerlijk heb gedouchte. De avondmaaltijd was ook weer heerlijk (lasagne). Daarna hebben een voetbalquiz gedaan. Ik speelde samen met Keith en we zijn laatste geworden, kortom een zeer goede prestatie! Nu lekker slapen.

Reacties

Reacties

Matthijs Stemmer

Nou, Je verlies heb je nu in de pocket (met de quiz) straks als je gaat spelen kan het alleen maar beter worden!
Zet 'm op!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!