Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 16: Terugreis

Vandaag is de dag dat we terug naar Nederland gaan. Vanochtend kwart voor 7 me bed uit en de laatste dingen ingepakt. 7 uur zat ik beneden aan tafel te ontbijten. Vervolgens me tassen in de bus gedaan en in de bus gaan zitten. Waar ik het eerste deel van de reis heb geslapen. Daarna heb ik verschillende kaarspellen gedaan zoals klaverjassen, eenendertigen en hartenjagen. Toen we aankwamen werden we feestelijk onthaald. Michiel, Harma, Opie, Omie, Caro, Jan en William zaten me op te wachten met vlaggen en spandoeken. Een mooie binnenkomst! Eenmaal de bus uit me tassen opgezocht, snel omgekleed en ging ik iedereen gedag zeggen. Toen richting de pizzeria, wat heb ik dat gemist!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!