Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 3: Trainen & Ek opening

Vandaag ben ik om 8:10 uur opgestaan. Even snel omkleden en naar beneden om te eten. Na het eten zijn we naar het trainingsveld gegaan, waar ik lekker heb getraind. Eenmaal terug in het hotel ging ik snel even douchen en aan de middagmaaltijd beginnen. Na het eten hadden we even een korte gesprek met de groep gehad. Toen het gesprek was afgelopen ging iedereen naar z’n kamers om te rusten. Om 16:30 uur gingen we de bus in onderweg naar de opening van het EK 2011 en daarna een wedstrijd van België – Denemarken.

Reacties

Reacties

Je nichtje Angelique

Lieve Johnno, wat super leuk om allemaal te lezen zeg! Echt leuk! Ik ben blij dat je het leuk daar heb! Wanneer ga je echte wedstrijden spelen?

Sorry, dat ik je niet gesmst heb van te voren dat je naar Denemarken ging, maar ik wil je nu nog heel heel veel plezier wensen in Denmarken! Maak er wat leuks van & geniet ervan! Ook heel veel succes, winnen hea!

Hoe is het weer daar trouwens?
Liefs xx Angelique

Michiel en Greet

He! sportieveling wij zijn trots op je dat je het zo ver geschopt hebt wij volgen je site regelmatig. Morgen heel veel succes.
Liefs van ons

Gerard en patricia

Heel veel succes vanavond, we zullen voor jullie duimen.

Groetjes van gerard en patricia Veenman

Stefanie

He lieverd!

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Ik heb net papa en mama even gesproken en ik hoorde dat jullie geweldig hebben gespeeld! Super leuk dat je ook speelminuten hebt gekregen!

Broertje, geniet ervan! Ik ben trots op jou!

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!