Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 4: Trainen en naar de stad

Vanochtend zoals gewoonlijk er vroeg uit. Maar na het ontbijt gingen we dit keer niet met de bus naar het trainingsveld, maar hardlopend. Na de training ging ik weer lunchen in het hotel. Toen ik vol zat moest ik even rusten. Eenmaal toen ik uitgerust was ging ik de stad in met Arnoud, Krijn, Joey en Keith. Daar hebben we even rond gelopen. We hadden afgesproken om 6 uur weer bij de bushalte te staan om terug te gaan naar het hotel. In het hotel gingen we avondeten en daarna kwam weer een activiteitenavond aan waar we gingen blaasvoetballen en het 'touw om de pols' truc. Daarna mocht iedereen iets voor zich zelf doen. Ik heb even gebiljart en even gekeken of de beamer hier goed werkt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!