Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 5: Wedstrijd Polen – Nederland

Vandaag komt de eerste wedstrijd voor het NDE in Denemarken. Een spannende dag, want wat zou de uitslag vanavond worden? Maar zoals gewoonlijk begonnen we vanochtend met een ontbijt. Na het ontbijt had ik een uurtje rust, omdat de keepers/verdedigers een wedstrijdbespreking hadden. Na dat uurtje kregen de middenvelders een wedstrijdbespreking. Daar werd alle dingen verteld die alle middenvelders uit moesten voeren. Na de wedstrijdbespreking kreeg ik weer een uurtje rust, want toen kregen de aanvallers een bespreking. Toen alle linies waren besproken gingen we lunchen. Na de lunch moesten we even een uurtje rusten op kamers. Na de rust moest iedereen naar de zaal om een algemene wedstrijdbespreking te volgen en als er onduidelijkheden waren konden we die stellen. Verder werd daar ook even paar foto's laten zien hoe slecht het veld was waar we moesten spelen. Toen alles duidelijk was, gingen we aan een lichte maaltijd beginnen. Toen iedereen was uitgegeten gingen we naar het 'stadion'. Eenmaal daar aangekomen ben ik de 2de helft van Duitsland - Groot Brittannië gaan bekijken (die ook bij ons in de poule zitten). Was een rommelige wedstrijd waar beide teams makkelijk de bal bij elkaar inleverden. De wedstrijd eindigde daar 0-1. Toen ik ging snel omkleden en toen waren wij aan de beurt. Ik begon op de bank en mocht nog ong. 15 min meedoen en gaf nog een mooie assist op Gert-Jan. We wonnen die wedstrijd met 10-1!!! Dus na de wedstrijd was het groot feest en bleven lang op het veld, maar we moeten goed opletten, want we moeten nog paar wedstrijden te gaan!!! Toen we klaar en omgekleed waren, gingen we de bus in en kreeg iedereen een biertje, maar ik bleef bij een cola. Bij aankomst bij het hotel kregen we nog sandwiches en ik ging slapen.

Reacties

Reacties

Matthijs Stemmer

Gefelicieerd met jullie overwinning!

Michael en Rianne

Heee dikke! Gefeliciteerd met de overwinning! Top gedaan. Ik zie je vanavond! X

JenCoJasVin

Hoi Johnno,

Perfecte overwinning, de eerste is binnen! Veel plezier nog en zo doorgaan!

groeten uit Bavel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!