Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 6: Trainen + wedstrijd kijken

De dag na de grote overwinning (10-1) tegen Polen. Begon zoals gewoonlijk met een ontbijt. Na het ontbijt gingen we weer trainen, dat ging redelijk goed. Na de training hadden we een nabespreking houden over de overwinning tegen Polen. Waar ook werd gezegd, dat we er morgen met het zelfde elftal staan, toen we tegen Polen speelde. Toen we eenmaal klaar waren met nabespreking, gingen we lunchen. Na de lunch heb ik even een uurtje op bed gelegen. Het uurtje vloog voorbij en we gingen weer trainen. De training ging bij iedereen wat minder dan normaal, hoe dat kan, geen idee. Maar we gaan morgen met vertrouwen de wedstrijd in en we zullen laten zien dat we er staan! Na de training gingen we eten en daarna gingen we naar de wedstrijd Frankrijk – Turkije (0-2) kijken. Was een saaie wedstrijd eigenlijk. Het was geen echte wedstrijd alleen maar lange ballen. Eenmaal terug in het hotel gingen we leuke activiteiten verzinnen voor ALS we een doelpunt maken. En toen was de dag alweer voorbij.