Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 7: Wedstrijd Groot-Brittannië Nederland

Vandaag de wedstrijd tegen Groot- Brittannië. We hopen minimaal op een gelijk spel, want dan zijn we veilig voor de volgende ronden. Maarja het zal lastig worden en dat weet iedereen. ’s Ochtend begonnen we eerst met een ontbijt, na het ontbijt ging ik weer een uurtje op bed liggen. Na dat uurtje hadden alle middenvelders een wedstrijdbespreking. Waar alles werd verteld wat de middenvelders moesten doen en konden verwachten. Nadat alles verteld was ging ik even een uurtje ontspannen. Toen van alle linies alles duidelijk was gingen we lunchen. Na de lunch heb ik even geslapen. Eenmaal toen de wekker weer ging hadden we een algemene wedstijdbespreking. Waar alle dingen voor de hele groep werd verteld. Toen alles duidelijk was voor iedereen, dus gingen we weer eten. Na het eten gingen we naar het “stadion”. Eenmaal daar aangekomen gingen we even de wedstrijd Polen – Duitsland (0-4) kijken. Toen waren wij aan de beurt. Ik begon op de bank en na de rust mocht ik invallen. Ik vond dat ik wel lekker heb gespeeld en weer een assist op Gert-Jan gegeven, maar helaas met 4-2 verloren.

Reacties

Reacties

Feyenoord fan.(DJ)

He kanjer zo zie je maar hoe ver je het kan schoppen als je naar je oom luistert om alle wedstrijden van je liefste club Feyenoord te volgen.
Doe je best en zoals je weet er is maar 1 lied het lied van...........(hand in hand kamaraden)

Doe je best en maak ze in.

DJ en de rest in Hoevelaken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!