Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 8: Training + Wedstrijd België – Rusland

De dag na de verloren wedstrijd tegen Groot Brittannië (4-2) begonnen we met een ontbijt. Na het ontbijt gingen de meeste mensen naar verzorging. Ik had het gelukkig nog niet nodig, eenmaal toen iedereen klaar was gingen we een stevige wandeling i.c.m. joggen maken. Toen we terug waren in het hotel ging ik snel douchen en naar de nabespreking van Groot Brittannië - Nederland. Daar werd verteld wat er mis ging enzovoort. Toen alles was besproken gingen we lunchen. Na de lunch heb ik even een uurtje geslapen, want ik moest na dat uurtje weer trainen. De training ging goed (bij iedereen wel). Dus we gaan vol vertrouwen tegen Duitsland (wereldkampioen) spelen en hopelijk winnen we die wel. Na de training ging ik weer douchen en eten. Na het eten gingen we met het hele team naar de wedstrijd België - Rusland (1-3) kijken. Eenmaal terug in het hotel ging ik slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!