Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 10: Vrij

Na al die dagen alleen maar voetballen kregen we BIJNA een hele dag rust. We begonnen dit keer niet om half 8 met het ontbijt maar 9 uur. Na het ontbijt gingen we omkleden en uitlooptraining bij het hotel doen. We deden veel rek en strek oefeningen. Toen dat eenmaal klaar was ging ik snel douchen en naar beneden, want me Michiel en Opie haalde me op. Gingen we naar een camping waar Omie en Harma ook waren. Eenmaal daar aangekomen even knuffelen, want normaal had ik maar 2 tellen de tijd om te praten enzovoort. Nu had ik alle tijd voor. Even gezellig bij geklets en haalde nog even pizza, want daar had ik zin in en namen hem mee naar het huisje. Daar aangekomen ging ik snel de pizza opgegeten en uiteraard een rondleiding in het huisje gehad. Toen gingen we even langs het strand een wandeling maken. En NIET zwemmen, want het zat vol kwallen. Terug bij het huisje ging ik even alle foto’s bekijken die me ouders hebben gemaakt. Alleen het bekijken duurde wat langer, want Michiel had z’n laptop ergens laten liggen. Verder werd er ook veel gebeld en ge-sms’t naar Michael, Tobias en Rick want die waren onderweg terug naar Nederland, maar die hebben onderweg een klapband gehad. Even later gingen we naar een Restaurant eten. Dit keer was het even lost van al die pasta’s die ik de hele week heb binnen gekregen, want nam lekker Aardappels, erwten en schnitzel. Eenmaal klaar waren met eten ging ik Opie en Omie weer gedag zeggen want die gingen weer naar het huisje. En reed weer richting me hotel. Eenmaal aangekomen in me hotel nam ik afscheid van Michiel en Harma. Kleed me om, want moest fitnessen en in de sauna. Toen het genoeg was ging ik lekker slapen en denken aan de wedstrijd morgen tegen Rusland waar ik in de basis sta.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!