Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 11: Wedstrijd tegen Rusland (kwartfinale).

Vandaag is de dag aangebroken, de wedstrijd tegen Rusland (kwartfinale). We begonnen 's ochtends met een ontbijt, daarna gingen we hardlopen naar het voetbalveld en weer terug. Toen dat er op zat ging ik even douchen en een gesprek volgen samen met Koos over wat er van me verwacht werd en wat goed en minder goed ging. Daarna gingen we lunchen, na de lunch ging ik even een uurtje slapen. Eenmaal wakker ging ik me tas in pakken en we kregen nog een lichte maaltijd vlak voor het vertrek naar de wedstrijd tegen Rusland. We waren ruim op tijd dus gingen nog even de wedstrijd Groot Brittannië - Ierland kijken. Ierland dat op een 2-0 voorsprong, nog met 4-2 verloor van Groot-Brittannië. Daarna mochten wij aan de bak. We stonden binnen 10 minuten met 1-0 voor maar gaven het alweer snel weg en we verloren met 2-1. Toen gingen we weer terug naar het hotel waar we nog sandwiches aten en ik ging nog even de sauna in en ging slapen. Want morgen moeten we tegen Turkije.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!