Johnno Visser (EK 2011 in Denemarken)

Dag 12: Wedstrijd tegen Turkije.

Dag na het verlies tegen Rusland moeten we alweer klaar maken tegen de wedstrijd tegen Turkije. We mochten vandaag een uurtje langer slapen. Dus we gingen om half 10 ontbijten i.p.v. half 9, dus dat was wel lekker. Toen iedereen klaar was met eten gingen we een groepswandeling maken. Eenmaal terug in het hotel ging ik even een uurtje op bed liggen. Na het uurtje gingen we lunchen. Eenmaal klaar met de lunch heb ik even een uurtje geslapen, want na het uurtje hadden we een teambespreking van de wedstrijd tegen Rusland en komende wedstrijd tegen Turkije. Toen we alles wisten, kregen we nog een lichte maaltijd vlak voor de wedstrijd tegen Turkije. We gingen naar het “stadion” en keken nog even de wedstrijd Ierland – België. Toen waren wij aan de beurt. De wedstrijd begon iets later, want Turkije had de verkeerde shirtjes mee. En wij moesten daardoor ons nog omkleden. We verloren de wedstrijd helaas met 4-0, maar we doen het wel aardig goed want van de van de 5 wedstrijden moesten we tegen 4 landen die in de top 6 van de wereldranglijst staan. Na de wedstrijd gingen we weer sandwiches eten en slapen.